Jeg har nå testet ut advanced teeth whitening strips fra smilelab. Jeg gledet meg til å teste ut produktet etter jeg hadde lest flere bra omtaler om produktet.

Blivakker skriver blant annet at produktet er verdens hotteste whitening system, og dette kun etter 14 behandlinger med strips til behandling i øvre og nedre del av munnen. Det står videre at stripsene er profesjonnelt utviklet av tannleger og er tilpasset hjemmebruk.   Stripsen skal fjerne både ny og gammel misfarging, også den gule aldersforandringen. Til slutt hevdes det også at produktet verken har lukt eller smak.

002

Min vurdering av produktet: Dette produktet svarte som sagt overhode ikke til forventningene. Jeg brukte produktet hver dag i 14 dager som anvist. Det jeg først reagerte på var at det ikke skulle være noe bismak på produktet.  Jeg vil si at det smakte mer eller mindre ubehagelig da man til tider måtte svelge denne geleen som stripsene var innsmurt med. I tillegg synes jeg det var vanskelig å holde stripsene på plass på tennene i hele 30 minutter. Var like glad hver gang jeg var ferdig med bahandling da det til tider også svidde og var vondt i munnen. Alt i alt en ekkel og ubehagelig opplevelse å ha i munnen

Hadde likevel et håp om at tennene ville bli hvitere etter endt behandling, men den gang ei.  Etter endt behandling kunne jeg ikke se antydning til hvitere tenner. Noe som også før og etterbilde beviser for meg. Ikke noe å vise frem med andre ord;) Mulig burde jeg brukt stripsene 2 ganger pr dag, og mulig min lidenskap for cola også har spilt inn her. Men jeg tviler på at det er noen der ute som får revlosjonerende hvite tenner av dette produktet. Med andre ord, ikke et produkt jeg kan anbefale.

Om du formodning skulle ønske deg dette produktet kan du likevel finne det på linken under. Og akurat nå er det tilogmed på tilbud også!!

Smilelab

Lykke til. Håper du vill få bedre resulater enn meg:)

☆ Anne