Da har jeg testet ut både Bioeffect serum og dagkrem, og jeg må si meg meget fornøyd etter bare 1 måneds uttesting. Jeg har brukt både serum og dagkrem hver dag som anbefalt. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg har kjent såå nydelig konsistens på en dagkrem, huden kjennes silkemyk ut etter påføring og selv min ømtåelige hud som reagerer på det meste tålte denne kremen uten noe form for reaksjon. Jeg følte at huden så friskere og klarere ut etter kun 1 ukes bruk. I tillegg er den helt ideell og bruke under makeup, liker at den er parabenfri og elsker den  fine rene designen. Kan absolutt anbefale både serum og dagkrem.

Skal jeg ha noe som helst å utsette, må det nok være at det ikke er noe form for SPF i dagkremen. Dette må du derfor huske å ta over dersom du ikke har SPF i din foundation. Under kommer jeg med en grundigere produktomtale, om både serum og dagkrem. Gleder meg til å teste det ut videre.

Bio effect EGF Serum: 

Det som gjør dette produktet spesielt er at det inneholder: EGF (epidermal growth factor) som er hovedingrediensen. Dette er proteiner som er vitale for vedlikehold av cellene, de fungerer som celleaktivatorerBarn og unge har høye forekomster av naturlig EGF, men etter hvert som man blir eldre blir forkomsten mindre og cellefornyelsen går saktere, noe som igjen gir rynker. Men serumet øker nivået av dette stoffet i cellene igjen. Effekten er derfor helt unik.

Bioeffect serum er et banebrytende serum, et cellulært aktiverende serum som gir synlig dramatiske forbedringer, ofte iløpet av dager. I tillegg:

– Tilfører det huden glød.

– Reduserer forekomsten av fine linjer og rynker.

– Fukter dypt inn i huden.

– Reduserer tørre flekker.

– Forbedrer hudfarge.

– Hypoallergenisk

Bioeffect serum er anbefalt å bruke på kvelden , slik at hudens fornyelsprosess kan arbeide mens du hviler. Den inneholder kun 9 ingredienser og ingen konserveringsmidler, parfyme eller fargestoffer. Et par dråper suges opp med pipetten og påføres huden hver kveld. Passer for alle hudtyper.

Tusenvis av fornøyde brukere av Bioeffect serum vitner om merkbar reduksjon av fine linjer og mørke ringer under øynene, forbedret hudtone og strålende hud som er smidig, myk og glødende med ungdommelig vitalitet.

Bioeffct serum kan også skilte som nobelprisvinner. Da produktet kom på markedet i England i begynnelsen av oktober 2011 vant utviklerne av virkestoffet EGF en nobelpris i medisin, etter at de beviste at virkestoffet satte fart i fornyingsprosessen av hudceller. Det er nok ikke mange skjønnhetsprodukter som kan vise til den slags priser når de reklamerer for produktene sine.

Prisen på serumet her i Norge ligger i underkant av 1200 kr for 30 ml.

Bioeffect daytime:

Resulterer i en friskere, fastere og mer hydrert hud med et friskt og mer ungdommelig utseende. Den blir raskt absorbert inn i huden og er spesielt godt egnet for bruk under foundation og mineralmakeup.

Den nærende dagkremen forbereder huden dramatisk og den:

– Gjenoppretter hudens ungdommelige glød.

– Virker mot synlige tegn på aldring.

– Inneholder EGF som bygger og former huden.

– Parabenfri.

– Passer alle hudtyper

For å få optimalt utbytte av Bioeffects avanserte hudpleieprodukter, bør Bioeffect daytime brukes iløpet av dagen og EGF serum på natten.

Dagkremen ligger i underkant av 600 kr her i Norge.

Du kan få kjøpt produktene på nettbutikk:

vakkerhud.no

Karl Johan Hudpleie

Ellers finner du produktene i følgende salonger:

Kristiansand: Auds Hudpleie

Oslo: Karl Johan hudpleie og Bislett hudpleie

Bergen: Face it og Slow.

Jessheim: Your highness

☆ Anne

